Korporátní komunikace
Pomáháme firmám mluvit srozumitelně a konzistentně.
Korporátní komunikace je strategické řízení externí i interní komunikace organizace. Cílem je budovat, chránit a rozvíjet její reputaci, vztahy a důvěryhodnost. Jde o soubor principů, procesů a nástrojů, které zajišťují, že společnost mluví jednotným hlasem, že její hodnoty a cíle jsou srozumitelně vyjádřené a že každý kontakt s veřejností i zaměstnanci podporuje dlouhodobou důvěru ve značku. Silná korporátní komunikace stojí na autentičnosti, konzistenci a strategickém řízení toku informací.
V korporátní komunikaci se setkává několik oblastí. Interní komunikace podporuje angažovanost zaměstnanců a posiluje firemní kulturu, externí komunikace je zaměřená na média, partnery, zákazníky a širší veřejnost. Součástí korporátní komunikace je také krizová komunikace, která chrání jméno organizace v nečekaných situacích, nebo CSR (Corporate Social Responsibility), tedy společenská odpovědnost firem.