MARIÁNKY: BENÁTKY KARLOVARSKÉHO KRAJE 

PROBLÉM

Četné restrikce ze strany státu, odhlašování rezervací i malý nárůst nových hostů způsobený pandemií koronaviru představoval pro hotelnictví řadu problémů. Hotelová síť OREA Hotels & Resorts, která provozuje několik hotelů v Mariánských Lázních, potřebovala v létě 2021 pomoci s oslovením nové klientely. Hotely zaznamenaly velký úbytek zahraničních hostů, a proto se začaly soustředit na české rodiny, kterým nabízí tato oblast bohaté vyžití. 

ŘEŠENÍ

Mariánské Lázně už nejsou pouze místem pro cizince, ale mají co nabídnout také českým turistům. Oslovili jsme proto relevantní ekonomická i lifestylová média a influencery, prostřednictvím kterých jsme Mariánské Lázně prezentovali v tom nejlepším světle. A výsledek? Za 2 měsíce spolupráce jsme pro klienta zajistili 53 mediálních výstupů a oslovili více než čtvrt milionů lidí skrze příspěvky followerů na Facebooku a Instagramu.

DŮVOD
ÚSPĚCHU

Mariánky se změnily. Svou historií, lázeňskou architekturou, ale i strategickou polohou si rychle získaly oblibu také u českých klientů. Díky dobře zvolené komunikační strategii se nám povedlo za pár měsíců dostat toto lázeňské město mezi žádaná a oblíbená místa pro tuzemskou dovolenou.