NEJVĚTŠÍ ÚSPĚCHY INSIGHTERS ZA ROK 2021

„Jeden rok pro člověka, ale velký skok pro agenturu“ – přesně v tomto duchu se nesl celý náš rok 2021, do kterého jsme vkročili nejen s novou identitou, ale také se spoustou nových příležitostí a výzev. Měli jsme možnost podílet se na jedinečných projektech a ukázat své zkušenosti a know-how jak v oblasti PR, tak digitálu a produkce.

Nová identita v tomto roce nečekala jen nás, ale také předního poskytovatele balíkových služeb GLS. Těm jsme pomohli v rámci našeho digitálního a grafického týmu s tvorbou grafických materiálů pro celý český trh. Měli jsme tak možnost graficky zpracovat brandové produkty od designů triček až po potisky aut, ale také rebrandovat jejich web bloGLS, onlinové bannery a sociální sítě.

Jedním z dalších příkladů našich úspěšných projektů byla a je naše spolupráce s jednou z největších českých hotelových sítí Orea Hotels & Resorts. V létě jsme klientovi prostřednictvím PR a influencingu pomohli s propagací Mariánských Lázní a dokázali tak toto město dostat mezi přední žádané destinace pro tuzemskou dovolenou. Navíc jsme díky nadměrné spokojenosti navázali s klientem po ukončení letního projektu dlouhodobou spolupráci. 

Skvělým projektem pro nás byla také letošní kampaň Movember od společnosti Janssen. Kampaň s názvem „Vercajk v cajku“ kombinovala všechny možné komunikační, ale i produkční disciplíny a my tak měli možnost ukázat náš široký záběr a skvělou spolupráci a management všech zapojených týmů. Naše práce tak sklidila mnoho úspěchů nejen u klienta, ale i široké veřejnosti a objevila se například i v televizním vysílání pořadů Showtime a CNN Prima News.

Kromě Janssenu a Orea Hotels & Resorts jsme navázali spolupráci také se společností enovation, která se zabývá dotačním poradenstvím. Díky správně zvolené komunikační strategii se nám za uplynulých pár měsíců podařilo do médií protlačit tak náročné téma, jako jsou právě dotace, a zvýšit povědomí o skluzu dotačních programů a hrozbách, kterým v této souvislosti čelí Česká republika.

Všechny nové projekty, zejména ty produkční, nám umožnili nadále posouvat naše pole působnosti a rozvíjet naše týmy. Na letošní rok jsme tak připraveni v plné síle a těšíme, co vše nám přinese.