WEBOVÉ REFERENCE
KLIKY NA MÍRU
Potřebujete zoptimalizovat starší webové stránky nebo vytvořit zbrusu nový web? Podíváme se na to zblízka. Web nadesginujeme do detailu a na míru vašim potřebám. Zajistíme, aby byl web nejen uživatelsky přátelský a snadno ovladatelný, ale také efektivní.
NABÍZÍME
- zajištění hostingu / přesun nového obsahu na váš hosting a doménu /
- instalace redakčního systému
- zajištění berzečnostního certifikátu SSL
- návrh struktury stránek (tzv. wireframe)
- úprava i tvorba textů
- úprava i tvorba obrázků a grafiky
- vytvoření vizuální identity nebo nastavení vzhledu webu podle vašeho manuálu
- kontaktní formuláře a jejich optimalizace
- základní SEO pomocí free verze pluginu Yoast
- optimalizace rychlosti
- zajištění základního zabezpečení
- propojení s měřením návštěvnosti
- cookie notice bar, souhlas se zpracováním osobních údajů
- re-CAPTCHA u kontaktních formulářů
REDESIGN WEBU PRO UVDL
Původní web Unie výrobců a dovozců lihovin umožňoval pouze minimální úpravy a sloužil spíše jako prostor pro publikaci tiskových zpráv a aktualit. Nově zpracovaný web jsme proto upravili tak, abychom zajistili jeho plynulé fungování, a vše doplnili ještě interaktivními prvky pro dynamičtější vzhled stránek.
REDESIGN WEBU PRO CHYTRÝ DŮM
Vizuály na prvním místě – tak znělo zadání klienta, jehož původní web tuto podmínku nesplňoval. Nový web pro stavitele dřevostaveb jsme proto pojali ve velmi minimalistickém a čistém duchu, který nejen sedí k vizuální identitě klienta, ale také dostane ty nejdůležitější informace k potenciálním zákazníkům rychle a jednoduše.
SOUTĚŽNÍ WEB PRO EQUA BANK
Pro bankovní společnost Equa bank jsme vytvořili nový web soutěže Rodinná firma roku. Nový web kombinuje jednoduchý a moderní design a jeho klíčovou funkcionalitou je databáze, která umožňuje nejen počítání hlasů, ale také komplexnější operace se seznamem soutěžících.
WEB PRO NADAČNÍ FOND MUŽI PROTI RAKOVINĚ
Zdraví, to nevočůráš. Na to již druhým rokem upozorňujeme Movemberovou kampaní věnovanou prevenci rakoviny prostaty a varlat. Hlavní cíl webu byl jasný: dostat muže na preventivní prohlídky k urologům. Drzý claim jsme podtrhli výraznými žluto-černými prvky a obsah odlehčili originálními ilustracemi.