Digitální placená kampaň měla dva hlavní pilíře: propagaci na sociálních médiích a influencer marketing. S omezeným rozpočtem jsme museli dělat kompromisy – proto jsme v kampani vsadili 100 % na výkon a věřili, že awareness přijde díky influencerům a svépomocí. Influencery jsme oslovovali k testováním produktu, ze kterého byli nadšení, a proto nám pak vyšli vstříc při vyjednávání klientsky přátelských cen. I výkon kampaně byl nadprůměrný – zatímco v prvním měsíci spolupráce byl obrat e-shopu ve vyšších desítkách tisíc korun, v druhém a dalších měsících strmě šplhal k půl milionu. Nárust mezi zářím a listopadem pak byl téměř 300 %. ROAS, tedy návratnost investic, rovněž rychle rostla – z 4,5 na začátku spolupráce k 8 po třech měsících spolupráce. Cena za konverzi nám v prvních třech měsících klesla z 100 Kč na 37 Kč (při průměrné objednávce 300 Kč). Prodeje influencerek měly také v nejsilnějších měsících osminásobnou návratnost investic. 
Digitální placená kampaň měla dva hlavní pilíře: propagaci na sociálních médiích a influencer marketing. S omezeným rozpočtem jsme museli dělat kompromisy – proto jsme v kampani vsadili 100 % na výkon a věřili, že awareness přijde díky influencerům a svépomocí. Influencery jsme oslovovali k testováním produktu, ze kterého byli nadšení, a proto nám pak vyšli vstříc při vyjednávání klientsky přátelských cen. I výkon kampaně byl nadprůměrný – zatímco v prvním měsíci spolupráce byl obrat e-shopu ve vyšších desítkách tisíc korun, v druhém a dalších měsících strmě šplhal k půl milionu. Nárust mezi zářím a listopadem pak byl téměř 300 %. ROAS, tedy návratnost investic, rovněž rychle rostla – z 4,5 na začátku spolupráce k 8 po třech měsících spolupráce. Cena za konverzi nám v prvních třech měsících klesla z 100 Kč na 37 Kč (při průměrné objednávce 300 Kč). Prodeje influencerek měly také v nejsilnějších měsících osminásobnou návratnost investic.