Letošní Movemberová komunikace probíhala ve dvou linkách, digitální a PR. V rámci digitální linky jsme pro klienta připravili dvouměsíční komunikaci na sociálních médiích, včetně placené propagace, a novou webovou stránku. Kombinací neotřelé, až drzé komunikace jsme na sociálních médiích rozpoutali diskusi a reakce na sebe nenechaly dlouho čekat. Za celou dobu kampaně se nám tak podařilo oslovit bezmála půl milionů uživatelů cílové skupiny. Svůj vercajk v cajku chtělo mít v digitálu 25 tisíc českých mužů – přesně tolik jich za krátkou dobu kampaně došlo na náš web. V rámci PR jsme zajistili maximální publicitu v médiích. Primárně v TV, rozhlasu, denících a v online médiích. Média využila rozhovory s našimi odborníky, zveřejnila natočené videotestimoniály mužů vyzývající své vrstevníky k Movember prohlídce a skvěle zafungovalo i zapojení celebrity – herce Davida Matáska, který svým osobitým stylem upoutal pozornost veřejnosti. Mediální výstupy doplnila také interní komunikaci společnosti Janssen a komunikace zaměřená na odbornou veřejnost – urology a praktické lékaře.
Závěrem tak byl spokojený klient, jedna z nejúspěšnějších movemberovských kampaní v Evropě a velký potenciál v pokračování edukace českých chlapů, aby měli svůj vercajk v cajku.
Letošní Movemberová komunikace probíhala ve dvou linkách, digitální a PR. V rámci digitální linky jsme pro klienta připravili dvouměsíční komunikaci na sociálních médiích, včetně placené propagace, a novou webovou stránku. Kombinací neotřelé, až drzé komunikace jsme na sociálních médiích rozpoutali diskusi a reakce na sebe nenechaly dlouho čekat. Za celou dobu kampaně se nám tak podařilo oslovit bezmála půl milionů uživatelů cílové skupiny. Svůj vercajk v cajku chtělo mít v digitálu 25 tisíc českých mužů – přesně tolik jich za krátkou dobu kampaně došlo na náš web. V rámci PR jsme zajistili maximální publicitu v médiích. Primárně v TV, rozhlasu, denících a v online médiích. Média využila rozhovory s našimi odborníky, zveřejnila natočené videotestimoniály mužů vyzývající své vrstevníky k Movember prohlídce a skvěle zafungovalo i zapojení celebrity – herce Davida Matáska, který svým osobitým stylem upoutal pozornost veřejnosti. Mediální výstupy doplnila také interní komunikaci společnosti Janssen a komunikace zaměřená na odbornou veřejnost – urology a praktické lékaře.
Závěrem tak byl spokojený klient, jedna z nejúspěšnějších movemberovských kampaní v Evropě a velký potenciál v pokračování edukace českých chlapů, aby měli svůj vercajk v cajku.