Mariánky aneb Benátky Karlovarského kraje
Stejně jako většina turistických destinací, i Mariánským lázním v době koronakrize chyběli návštěvníci. Hotelová síť OREA Hotels & Resorts zde provozuje několik hotelů a potřebovala přilákat novou klientelu. Díky úspěšné PR kampani a spolupráci s vhodnými influencery se nám podařilo proměnit Mariánky v oblíbené turistické centrum podobné předpandemickým Benátkám.
Zadání
Četné restrikce ze strany státu, odhlašování rezervací i malý nárůst nových hostů způsobený pandemií koronaviru představoval pro hotelnictví řadu problémů. Hotelová síť OREA Hotels & Resorts, která provozuje několik hotelů v Mariánských Lázních, potřebovala v létě 2021 pomoci s oslovením nové klientely. Hotely zaznamenaly velký úbytek zahraničních hostů, a proto se začaly soustředit na české rodiny, kterým nabízí tato oblast bohaté vyžití.
Výzva
Řešení
Mariánky se změnily. Svou historií, lázeňskou architekturou, ale i strategickou polohou si rychle získaly oblibu také u českých klientů. Díky dobře zvolené komunikační strategii se nám povedlo za pár měsíců dostat toto lázeňské město mezi žádaná a oblíbená místa pro tuzemskou dovolenou.