PROBLÉM
V listopadu si muži nechávají každoročně narůst kníry. Jasně, taky kolem sebe máte určitě pár kníráčů. Ale proč je nosí? Přesný důvod mnoho lidí neví, ačkoliv kampaň Movember běží v ČR už několik let. Navíc nechat si jen narůst knír prostě nestačí. Kromě změny vizáže je hlavně potřeba přehodnotit svůj postoj k prevenci rakoviny prostaty. Odhodit stud/lenost/obavy… a objednat se k urologovi na preventivní prohlídku.
ŘEŠENÍ
Letošní Movemberová komunikace probíhala ve dvou linkách, digitální a PR. V rámci digitální linky jsme pro klienta připravili dvouměsíční komunikaci na sociálních médiích, včetně placené propagace, a novou webovou stránku. Kombinací neotřelé, až drzé komunikace jsme na sociálních médiích rozpoutali diskusi a reakce na sebe nenechaly dlouho čekat. Za celou dobu kampaně se nám tak podařilo oslovit bezmála půl milionů uživatelů cílové skupiny. Svůj vercajk v cajku chtělo mít v digitálu 25 tisíc českých mužů – přesně tolik jich za krátkou dobu kampaně došlo na náš web. V rámci PR jsme zajistili maximální publicitu v médiích. Primárně v TV, rozhlasu, denících a v online médiích. Média využila rozhovory s našimi odborníky, zveřejnila natočené videotestimoniály mužů vyzývající své vrstevníky k Movember prohlídce a skvěle zafungovalo i zapojení celebrity – herce Davida Matáska, který svým osobitým stylem upoutal pozornost veřejnosti. Mediální výstupy doplnila také interní komunikaci společnosti Janssen a komunikace zaměřená na odbornou veřejnost – urology a praktické lékaře.
Závěrem tak byl spokojený klient, jedna z nejúspěšnějších movemberovských kampaní v Evropě a velký potenciál v pokračování edukace českých chlapů, aby měli svůj vercajk v cajku.
DŮVOD
ÚSPĚCHU
Kreativní sdělení + odvážný přednes + okořenění významnou osobností = úspěch. Tonalitu příspěvků i placené kampaně jsme vždy drželi v hlavním claimu, tedy Vercajk v cajku, a ten kreativně ozvláštňovali. Jako třešničku na dortu jsme navíc do kampaně zapojili herce Davida Matáska, který zbořil nejen televizi a příslušná tisková média, ale vyjímal se i na sockách s claimy ve stylu Dude with sign.